"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

torsdag 4. november 2010

- Mørketid...

Klokka er stilt, - og dagen er plutselig blitt så mye kortere. Det skumrer alt mens vi drar fra jobb, og mørket presser mot ruta mens vi spiser midddag. 
Jeg har vaskemiddel med lavendelduft fra Durrance. Det bruker jeg på sengetøyet når sommeren blir litt for langt unna. På denne årstiden trengs det virkelig...
Mange fikk lavendelposer av meg til jul i fjor. Det er noe med den lukten, - den gjør godt langt inn i sjelen...Kanskje må jeg lage noen i år også?
Disse bildene tok jeg i hagen i sommer, men fikk aldri brukt dem til noe. 
Nå var det godt å ta dem fram og snuse på dem...

Ha en god torsdags kveld! 


6 kommentarer:

  1. For noen helt nydelige bilder!! Lurt å ta frem noe sommerlig nå, både i lukt og bilder :)
    Tusen takk for koselige lykkeønskninger på bloggen min - jeg blir så glad :0)
    Ønsker deg en fin kveld
    Kjersti

    SvarSlett
  2. Herlig bilder! Morsomt der sommerfuglen går inn for landing.

    SvarSlett
  3. Herlig mot-strømmen sommerstemning fra deg. Får meg nesten til å lengte litt mot vår og sommer, men bare nesten. Først er det jul.

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder! -ingenting som mål seg mot lavendel duft:)

    SvarSlett
  5. Mmmm, synes jeg kjenner den deilige lavendel-lukta! Nydelig! Ha en flott helg.

    SvarSlett
  6. :) Takk for herlige bilder der ja.. de bildene luktet godt! Det er så rart med det, det er akkurat som man glemmer hvordan det er når det laver ned med kirsebærblad og gule blader fra gullregn. Det er som i en annen verden nå. Jeg nyter høsten med farger og klar luft å puste i, og lar både jakke og hund bli klissvått i regnet før vi går inn og varmer oss.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...