"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

mandag 22. november 2010

Et onmii-board til jul?

Mammaer kan også ønske seg noe til jul.
Det pleier jeg som regel å glemme å tenke på...
I år skal jeg bruke bloggen til å i allefall tenke litt høyt om saker og ting jeg kunne ønske meg dersom nissen fant ut at jeg har vært snill nok.
Jeg sliter med orden og system i heimen. Disse smykke-brettene heter
Onmii-board, og selges her:


og bildene er hentet fra denne nettsiden.
- Ganske lekkert, hva? 

4 kommentarer:

  1. Enig- lekkert:). Ikke alltid man husker på oss selv når det nærmer seg jul, har liksom nok med å finne på ønsker til mann og barn:).

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Ja, de er kjempefine - og praktiske med de små blomstene som øreringene kan henge i :)

    Ha en fin dag!
    Kjersti

    SvarSlett
  3. Takk for kjempeflott innlegg i Krabbelure-bloggen! :-) Har koblet din blogg på vegginnlegg på onmii.com - Facebook. Håper du får flere lesere
    Hilsen fra
    Gry

    SvarSlett
  4. Tror jeg har siklet på de siden jeg først så dem... Kanskje ønske meg i innflytningspresang ;-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...