"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

onsdag 24. november 2010

Kokeshi-dukker fra Tamo.

 - Dukker til voksne damer? Javisst! Jeg er ganske sikker på at det er flere enn meg som synes disse tråd-snelle-damene som nettbutikken
selger. Tamo er et velkjent handlested blant bloggere har jeg skjønt, - og det kan jeg godt forstå for de har mye artige produkter. Virkelig verdt et besøk, - særlig hvis du er litt lei av main-stream butikk utvalg. 
(Håper ikke de har noe imot at jeg lånte bildene for å reklamerer litt...) 
 Dukkene koster kr.175,- og kan brukes til å ha tråd eller bånd på. Og finnes i en drøss ulike versjoner, så her kan det samles leeeenge...
Dagens gavetips til alle damer som kan like å sy! 

1 kommentar:

  1. Tusen takk for veldig koselig innlegg:)
    Mvh Barbara fra tamo:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...