"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

torsdag 18. mars 2010

Hvitt skal det være!


Utrolig hva noen strøk hvitmaling gjør! Et billig klesskap som har bodd i dette huset lenger enn meg, har fått gjennomgå. Jeg var gørr-lei av det, - og den beste måten å få det til å "forsvinne" på var å male det hvitt tenkte jeg...
...og jo, det hjalp! Nå må bare den gule veggen bak også bli hvit, ... skjønner ikke hvor den fargen kom fra i sin tid... jeg som aldri har likt gult...:)
- En fin lue som min kjære svigermor har ville "tilfeldigvis" stikke ut av skuffen...og får markere slutten på dagens innlegg...Kjenner på kroppen det blir tidlig kvelden i krabbelurehuset i kveld...Men før jeg gir meg, tusen takk for alle strikketips som forrige innlegg utløste. Jeg skal prøve dem ut i tur og orden, - og øve, øve, øve...:) 

1 kommentar:

  1. Skapet ble kjempefint da ;D......Vi får jo nye møbler med et spann hvit maling. Fantastisk. Laget et helt eget innlegg bare for deg ;DD

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...