"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

fredag 5. mars 2010

En ny gutt i huset

I vinterferieuka var det OL i Vancouver. Mens hele familien så på TV hver kveld, satt mor under arbeidslampen i kroken og mest hørte på OL...
Hendene til mor heklet og heklet, - de hadde plutselig oppdaget en gammel kunnskap som de nesten hadde glemt...og nå var det nesten som om garnet levde sitt eget liv!
...og så, en morgen, lå det plutselig en ny gutt i stolen der mor hadde sittet så mange kvelder.
Storebror syntes kanskje han var litt jentete, med hjertemunn og røde kinn...men når han fikk laget litt rett-opp-sveis på han ble han ganske tøff likevel...
Den nye gutten fikk navnet "Bernhard", - og gjett om han fikk danse og hoppe og sprette mye i sitt liv...!? 

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med det nye barnet. Kjempesøt :-)Hilsen Marianne

    SvarSlett
  2. Herlig!! Så flink du er, blir inspirert til å finne frem gamle heklekunster eg og.
    Kjempe fin blogg, med lekre bilder og fine kommentarer.

    Inghild

    SvarSlett
  3. ♥ kjempesøt!

    ønsker deg en fin kveld
    klem beate

    SvarSlett
  4. oj se her..... Denne karen hadde jeg ikke fått med meg.
    Skjønner hvor jeg må gå for å lære meg heklekunsten...
    Jeg løper!!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...