"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

onsdag 10. mars 2010

Onsdags-brass

- Jeg vet at dette innlegget har elendig bildlekvalitet, - bær over med det, dette handler om store gleder for sære brass-entiusiaster. - Dere som detter av her,... 
onsdagene er mors brass-dag. Det kan gi seg slike utslag...:)
Her om dagen var jeg innom barneklesbutikken hjemme (ja, den ene!!!). Jeg syntes det var veldig søtt å se at modellene i kles-brosjyren var avbildet med messing-instrumenter, så jeg fikk med meg en brosjyre av den snille butikk-damen! 
I dag har mor øvd med alle brass-vennene sine! Vi blir flere og flere, - det var en svær gjeng som satt og øvde til påskekonsert i dag. Den som en gang har opplevd hvor deilig det er å sitte midt i et velklingende brass-band, når alle puster og lage musikk sammen, bare bli hekta! 
Så jeg slutter meg til oppfrordringen til Miss LaVoila: - gi barna dine messinginstrumenter!!! 

2 kommentarer:

  1. hihi! det så gøy ut. vet ikke helt hvordan det høres ut...? :) Messinginstrument er vel ikke det mest "sexy" jeg kan tenke meg ;) hihi. men å spille instrument - opplevelsen av å være med å skape musikk - den er gull verdt! og den unner jeg alle!! :) (sier hun som gjemte seg vekk i kjelleren når hun skulle øve på fiolinen sin,.,)

    SvarSlett
  2. Å joda! Messing er så sexy så...:DDD
    Takk for kommentar! Kanskje tar du fram fiolinen igjen en dag...? Man vet aldri...

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...