"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

fredag 6. januar 2012

Ett bilde per måned - gode minner fra året som gikk.

Hvis jeg skulle velge ett bilde fra hver måned i året som gikk...
hva ville jeg velge ?
Bli med på en kjapp mimrerunde. Jeg har til og med tatt jobben med å linke til innleggene under hver måned. Når jeg er i mimremodus heretter, er det bare å gå inn og hente opp små øyeblikk fra 2011.




- fargerike barneklær og en rød stol ute i snøen.
En bloggers dager er uransakelige, og naboen glaner over gardina mens jeg knipser i tøflene. Jeg husker ennå så lykkelig jeg ble over resultatet...;) 



- jeg husker en herlig, men knakende kald vinterferie. Og stadige forsøk på å bli en bedre interiørfotograf...Får liksom aldri helt dreisen på det, men gir ikke opp. Øvelse gjør vel mester...?



- ett av innleggene som vekker best minner når jeg blar gjennom mars, er dette.
En helt vanlig mandag, med oppvask og barnelek.
Jo, hverdagene er de flotteste...


- bildet minner meg om  vårrengjøring. Når ute-krukkene kunne vaskes og plantes i og settes ut...mmmmm......


- er bursdagsmåned hos oss. Vi feiret 8 åringen med hagefest, popcornkjeder og hjemmesydde godteposer hengende høyt i det grønne plommetreet.
Nå er jeg så glad for at jeg har bilder av det. Klikk på måneden, og bli med på jentebursdag !


- i juni fikk jeg tatt rennefart og fjernet den gamle, morkne sandkassa som ingen bruker lenger. Og i stedet ble gamle, nyskurte klinkerstein et fint urtebed. Det gav oss masse glede i sommer.


- oldemors bursdag...vakre skjell og steiner...
Vi greide å glede oss over det, selv om Norge var i sjokk den dagen...


loppe-funn-lekehuset ble malt om og innredet med tapet og gamle "vintage" møbler !
Vips hadde vi laget vår helt egen retro-villa. Mange små og enda mindre beboere har utfoldet seg her i 2011...


- sommerfugler ble den store "dilla" sommeren 2011.
Klikk på linken og les mer om vårt sommerfuglprosjekt...vi er så stolte så !


- vi har ting på gang...og til det trengs det hakke og spade...
Oktober husker jeg med træler i hendene...
Det lille ekstra-huset vårt står ikke oppe ennå, men det kommer. Forhåpentligvis i 2012...


- jeg er glad for at jeg fikk vasket koffertene fra loppemarked, og lagt i parfymert hyllepapir for å fjerne gammel skaplukt. Nå er de fin oppbevaring av stoffrester.
- Ikke ille det...


- og så var året omme, og jula ble en deilig, deilig, deilig jul...
12 måneder, 12 minner...mange, mange fler er lagret her for ettertiden.
Nå begynner vi på ny frisk.
Et nytt år med 12 blanke ark å fylle.
En god følelse...
God fredag til alle.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...