"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

tirsdag 24. januar 2012

Prosjekt omslagssjal.



- Hva srikker du da mamma? 
- Noe til deg....
- Til meg ?? Hva da...? 
- Denne.....er den ikke superfin ?!! 
Noen strikketøy har jeg så lyst til å lage at jeg ikke tør konferere med barna om de vil ha det eller ikke. - Tenk om de sier nei! - Jeg setter heller bare i gang...så får mottakelsen bli som den blir...som regel faller det i smak.


 I katalogen fra Stof og Stil fant jeg mønster på dette omslagssjalet. 
Veldig artig modell synes jeg...perfekt utenpå tunikaer, kjoler, lange gensere - og kanskje før og etter ballett-timene ? Nå strikkes det i hvert ledig minutt...koselig å strikke noe i baby-ull igjen er det også :)

På hylla står en tom "Ribba" og venter på å huse verdens største bille.
- Er den forsvunnet i posten tro ?
Den er etterlyst fra sin forrige eier,- så jeg har god tro på at den snart finner fram til sitt nye hjem...


I dag er det foreldrekveld i veslas danse-klasse. VI gleder oss til å se alle de skjønne ballerinaene. Alltid så koselig ! Deretter er det en times arbeid som venter, - og så...så tror jeg jammen jeg skal strikke litt igjen :) 

Ha en god tirsdags kveld ! 

3 kommentarer:

  1. Heisan Krabbelure
    Koselig å høre fra deg!
    Så herlig omslagssjal, det skulle jeg gjerne hatt selv!
    Skjønner godt du ikke alltid spør på forhånd, jeg kjører samme taktikk på mye, he,he.
    Kos deg med ballerinaene!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  2. Stilig det omslagssjalet du er i gang med. Dette må da falle i smak. :)

    SvarSlett
  3. Åh, så fint! Sikker på at det blir en suksess!

    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...