"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

søndag 17. april 2011

Spenningen stiger...

Spenningen stiger på Moseplassen. - Tusen takk til alle som har stemt på Frøken Skilla. Bildene er nå i finalen sammen med 13 andre flotte kandidater, og det er jo stort for meg som aldri har vært med på noe som dette før!
Nå skal det stemmes på nytt, mellom finalistene har jeg skjønt. 
Er du fortsatt i heiagjengen min, så gå inn her og gi meg et nytt klikk :).
- men blir du lei av konkurransemaset så la det være, ta en kaffe i sola og nyt våren i steden.
Jeg har tatt påskeferie, og plukker blåveis og strikker blåveis....
Mer om dette prosjektet jeg har på pinnene kommer forhåpentligvis om noen dager.


Vi har hatt noen fantastiske dager med sol i skjærgården. Mens ivrige fluefiskere på jakt etter ørreten har trålet svabergene, har vi nytt været, fuglesangen og en god bok. 
Nå har vi ingen ørret, - men fregner på nesen!
I morgen har vi fri, og skal forhåpentligvis være litt vår-flinke på "bruket". 
Men blir været alt for fint, er jeg redd pausene blir mange og lange.
- De har en tendens til det hos oss :)

Ha en fortsatt god kveld, alle venner og kjente, og på snarlig gjenhør!

5 kommentarer:

  1. Koselige bilder, strikketøy og sol, kan man ha det bedre? Synes også at du skriver så fint om gutten din. Jeg har en sønn som nettopp fylte 6, sukk, hvor blir alle årene av... Vemodig og fint på samme tid. Ha en fortsatt fin påske :)

    SvarSlett
  2. gratulerer med finaleplassen, og takk for kjempekoselige ord om bloggen i forrige innlegg :)

    Vårdager i fjæra høres fantastisk ut! Og i dag hørte jeg noen si at det beste med vår i fjæra var at de fleste båtene fremdeles står på land, slik at man heller kan høre lyden av bølgeskvulp og og vind over svalberg :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med flott 2. plass i konkurransen!! Kjempeartig! :-)

    Klem, Turid

    SvarSlett
  4. Hei Fru Krabbelur. Gratulerer med andreplass!

    Jeg har sendt deg en epost, men regner med at du ikke har fått den.
    Send meg en epost (anne alfakrøll moseplassen.com) med din adresse så får du etterhvert premie tilsendt i posten.

    SvarSlett
  5. Grattis med andreplassen! Håper Krabbelurene har hatt en nydelig påske :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...