"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

torsdag 7. april 2011

Restefest...

 Joda, - bursdagen ble så fin som vi håpet.
I dag er det resteparty, - med jordbær og blåbær i nisteboksen...
I kveld vil jeg dele litt kake med dere, - for nå synes jeg virkelig det er så mange som fortjener en takk fra meg! Jeg får så utrolig mange skønne, snille hilsner og tilbakemeldinger fra dere hver dag, både på nett og i virkeligheten, og jeg føler aldri at jeg får vist hvor mye det faktisk betyr for meg. 
Derfor:
  • Kake til alle dere som besøker Krabbelurebloggen og som utrettelig sender meg søte hilsner selv om jeg alt for skjelden får svart tilbake. Dere sprer glede hver dag!
  • Kake til alle dere som har gitt meg awards i det siste, - selv om dere vet, og skriver at dere vet, at jeg ikke kommer til å sende den videre. Dere er superskjønne!
  • Kake til "Røsslyng" som er min siste følger. Utrolig hyggelig å ha deg med!
  • Kake til Heges lille boble som er den desidert flnkeste til alltid å gi meg hyggelige hilsner. Du er virkelig et  unikum!
  • Kake til Ein gul knapp for superskjønn hilsen i dag. Du gjorde dagen i dag helt spesiell for meg! 
  • Og kake til herlige Mette , min jobb kollega og venninde som alltid har trua på meg og det jeg gjør av fotografering og grafisk design. Du er super! 


Jeg har masse å tenke på om dagen. Hodet er ikke helt med kroppen på en måte.
Men alt er bra, - alle utfordringer er luksusproblemer.
Og det blir mer og mer vår rundt oss...!

Ha en god kveld alle kjære venner og kjente.
Sukkersøt hilsen herfera.

5 kommentarer:

  1. Den så ikke vond ut den kaka der altså ;)

    SvarSlett
  2. Mmmmmm..... ble nesten litt glad for at det er barnebursdag her i neste uke...

    :)

    Klem S

    SvarSlett
  3. Ønsker deg en kjempefin kveld også! ;) *tar et lite jafs kake* Klem!

    SvarSlett
  4. Takk...
    for kake
    og for skjønn tilbakemelding.
    Vatn i munnen no.
    Kaffe snart, kanskje?

    Ha ein deilig fredag! :)

    SvarSlett
  5. Skulle likt å sette tennene i den kaka der :-)
    Flott blogg du har og superlekre bilder tar du også.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...