"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

tirsdag 5. oktober 2010

Realitetsblogging om eplekaker.

Vel, - tilbake til eplene mine...
Dagens innlegg er i høyeste grad et realitetsinnlegg. Her er et helt realistisk bake-bilde fra krabbeluremors kjøkkenbenk,
 - med alt det medfører av smuler og mel når det bakes eplekake!
Lite er bedre enn eplekake om høsten, - og i dag skal jeg dele en oppskrift med dere. Denne har jeg fått av mamman min, og samme hvor mange oppskrifter jeg prøver på 
er denne alltid den beste.

- Man tager.....
125g margarin og 125g sukker røres hvitt.
Ett egg haes i.
250g hv.mel og 1ts. bakepulver blandes i.

Smør en 26cm springform og trykk 2/3 av deigen utover bunnen og litt oppover kanten. Legg utover godt med epler i tynne båter. Dryss på sukker og kanel (+ evt. rosiner, evt. vaniljesaus av en pose pulver, 2ss sukker og 1/4 liter melk.) 

Trill ut  resten av deigen til pølser i gitter. Stekes ved 180grader i ca 45 minutter. 

Serveres med pisket krem.


Lena Anderssons eple-akvarell fra barneboken Majas alfabet får illustrere den gode lukten og smaken av eple og kanel...

- Ha en god tirsdagskveld alle  nye og gamle blogg-venner! 

6 kommentarer:

  1. Realitetsblogging etter min smak. Og gjett om jeg fikk lyst på eplekake da.♥

    Ha en god tirsdagskveld du også krabbelure. :)

    SvarSlett
  2. Nam, den der tror jeg må testes;)

    SvarSlett
  3. Oioi, nå fikk jeg lyst på eplekake, gitt! Nam! Tror vi må bake det her i morgen..

    Ha en god kveld du også!

    SvarSlett
  4. Mmmmm - den såg utruleg god ut! Særleg med vaniljekrem i og vanleg krem attåt... :)
    Her er det bursdag i morgon, og då er det nok berre sjokoladekake som gjeld. ;) Men eg ser ikkje bort frå at det blir eplekake til helga! :)

    Ønskar deg ei fortsatt fin veke!
    Klem

    SvarSlett
  5. hei kjære deg. Nå må eg berre inn for å skrive ein kommentar til deg, trass i at eg er trøytt i trynet, burde ha lagt meg for lenge sidan, og at lesebrillene glimrar med sitt fråvere. Eg blir såååå glad for alle dei kjekke kommentarane frå deg, og føler meg sløv som sjeldan har tid til å svare. Men her er det desverre hard prioritering for tida og få ledige sekund. Eg diggar innlegga dine, og denne eplekaka skal eg jammen prøve meg på. Prøver jo helst ikkje å ete slike godsaker, men kan jo gøyme oppskrifta til me får besøk he he.

    Ha ei god natt og ein flott onsdag i morgon. Eg skal vere heime frå jobb i morgon, sidan vesle frøken dings er full av vannkoppar frå topp til tå... Storebror er ferdig med sin omgang, og nå gjenstår det berre at yngstemann får det, så er me immune heile gjengen. God natt klem frå Linda

    SvarSlett
  6. Herlig kake! Begynte faktisk å lure på om jeg skulle sette et stykke av eplekaka som jeg bakte på søndag, inn i ovnen, og så spandere en kule is på toppen;)
    Ringblomstkjolen var forresten superfin, og modellen likeså, det er så fine bilder du har!!
    God onsdagskveld! Klem B:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...