"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

torsdag 14. oktober 2010

Fargeglede.

Det var en onsdag med sol. Mor skulle hente storebror hos en venn, mens far kokte poteter til middag. - Å så fint lyset var akkurat da...og kameraet lå tifeldigvis i bilen...
- Hvor skal vi nå da? spurte storebror, da bilen plutselig skar inn på en liten sidevei...
- Jeg skal bare teste noe...sa mor, - og parkerte under de store kastanjene på gamle Eik gård.
Så, - snapp, snapp, var inntrykkene foreviget.
Det tok da ikke lang tid i det hele tatt,- tenkte mor og satte seg fornøyd bak rattet igjen.
Men når de kom hjem hadde far alt begynt å spise... alene...
Det er rart hvordan tiden går fort når et øyeblikks inspirasjon plutselig inntreffer.
Heldigvis ble vi tilgit.
Far vet nemlig godt hvordan det er, han...

6 kommentarer:

  1. Åj, så fine bilete! Fantastiske fargar. Dette er det første besøket mitt inne på bloggen din, men ikkje det siste! Eg legg meg til som følgar med ein gong! :)

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder, både i farger og ellers.

    Ønsker deg en flott uke med hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  3. Så nydelige, varme farger du har fanget! Min favoritt er våren og sommeren, men høsten er jammen fin den også når den viser seg fra denne siden :)

    SvarSlett
  4. Høsten er en utrolig din tid når det kommer til farger ute i naturen. Og bildene du tar er jo helt fantastiske =)
    Tror jeg må ta med kameraet innover til Oslo i helga og håpe på noen blinkskudd.

    SvarSlett
  5. Helt nydelige bilder!♥ Du er så flink til å komponere bildene dine.
    Godt far skjønner hvordan det er. ;)

    God helg!

    SvarSlett
  6. Elsker høsten! For noen nydelige bilder:) Her har vi hatt sny i fjellene over en uke og i dag har sneen kommet helt ned på bakken :( ALT for tidlig med vinter!
    -synnøve-

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...