"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

fredag 3. februar 2012

Vårlig vegg


- Et lite stilleben i stua.
Lysestakene i tre er fra loppemarked. Noe sier meg at de snart blir malt sorte :)
Et fargerikt stoff i blått , grønt og lilla.


Jeg har tusen ideer på hva jeg kan sy av det, - men synes det er så fint at jeg ikke får tatt hull på det til noe...


En flott sommerfugl kjøpt hos Søstrene Grene før jul. Strømpegaven til vesla i år, dette...


Hva er finest... med eller uten lysestakene av tre ?


En vårlig, grønn kopp laget av keramikervenninne-Hege.

Vi gleder oss til våren, alle krabbelurene - og nyter ventetiden så lenge.

7 kommentarer:

  1. Å, tusen takk for den kjempefine kommentaren:-) Ble så glad!

    Vi har akkurat samme sommerfuglbilde, ja! Liker det så godt.

    Herlig stilleben du har! Digger stoffet i bakgrunnen, med de sorte kontrastene til!

    God helg til deg!

    SvarSlett
  2. Med! Herlig sammensatt stilleben!

    SvarSlett
  3. Jeg synes de brune lysestakene var spesielt fine jeg da :) men hele komposisjonen sier VÅR!

    Hilsen Linn

    SvarSlett
  4. Digger stoffet!!!Synes du skal beholde stakene i tre, bryter opp slik at det ikke blir ""for sort";) Og tre er jo veldig i interiørbilde igjen! Elementer av tre på staker, bilderammer, møbler osv. Takk for en herlig blogg.

    SvarSlett
  5. Så flott bilde og så fint mønster på tøyet.

    SvarSlett
  6. stoffet er helt nydlig. jeg heller kunne ikke tatt hull på det. Fargene er bare helt fantastisk fin, fine!

    SvarSlett
  7. Det stoffet har så flotte farger ♥ og det ble et herlig vårbilde ☺

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...