"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

mandag 27. februar 2012

Opprydding

Jeg kan huske når jeg var liten og fikk "rydde" i mammas smykkeskrin.
- Ha, ha.... tenker det ble fin rydding ! Mamma hadde en kollega som jevnlig forsynte henne med hjemmelagde smykker. De var fine å sortere, - og glatte og fine å holde på.


På vei mot søpla fikk de et mellomstopp hos meg...*akk ja, nok en gang noens rydding som fyller opp i mine skap*.


Hvis jeg ikke finner noe å bruke dem til, får de gå videre til "gjenbruk". Men se på disse to her da... kan vel nesten være litt tøffe, stilliserte juletrær vel...?


Dette armebåndet ville jeg gjerne brukt, . men det er dessverre i stykker i skinn-reima.
Men et fint bokmerke kan det vel bli i sin pensjonisttilværelse ?


Et smykke som er et tre lurer jeg på om skal få glass og ramme på seg og komme på veggen.
Hva tror dere...med sort bakgrunn og hvit passepartout kanskje ? 

- Måter å bruke disse små skattene mottaes med takk.
De får hvile i sin eske litt til... i påvente av gode ideer :) 

2 kommentarer:

  1. Så mye kule og spesielle smykker! :) Om du har en kjedelig blomstervase, så kan jo noe knytses rundt en vase. Eller kanskje du kan lage en kul hårspenne? Ellers blir det sikkert ett veldig ekslusivt kort om du limer det på. Veggpynt er jo alltid fint.:)

    SvarSlett
  2. Så utroig fine smykker! Skikkelig 70-talls retro :) Jeg ville faktisk brukt dem som nettop det, kanskje montert et par av dem på brosje-nåler :)

    Hilsen Linn

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...