"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

torsdag 21. januar 2010

Fargekick fra Rice

Torsdag kveld er alltid guttene ute av huset, og krabbeluremor og lillesøster er hjemme alene.
Det er litt ulikt hva vi bruker torsdagene til, men denne dagen var det ikke tvil, - jenterommet måtte ryddes!
Etter flere venninnebesøk var det en stor jobb å få alt tilbake i sine respektive bokser og esker.
Det blir jo en million småting på disse jenterommene...!

Nå er vesla i seng, og mor har en halvtime alene før gutta kommer hjem. En liten surferunde førte meg til vår-katalogen til Rice, - og her fant jeg litt av hvert som godt kunne falle i smak i krabbelurenes hjem!
Deilige, saftige farger og nostalgiske mønstere, - noe å ønske seg mens vi venter på våren...

5 kommentarer:

  1. ååå, det er mye lekkert fra Rice! herlige farger. Pynt i Porsgrunn har litt fra Rice...

    ønsker deg en fin kveld
    klem Beate

    SvarSlett
  2. Åh, så bra at du sa det. Jeg satt akkurat og lurte på hvor nærmeste forhandler var. Og Pynt ligger vel rett i storgata, eller hva!?

    SvarSlett
  3. jepp. rett over Hammondgården sånn ca, hvis jeg ikke husker feil...

    god helg Anette

    SvarSlett
  4. meg igjen... pynt har nettbutikk så du kan se varene de har... ligger link på siden min... høyre kolonne, ganske langt ned...

    SvarSlett
  5. Veldig bra...jeg trenger bl.a et gulvteppe til Astrids rom...der er det håp! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...