"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

tirsdag 3. desember 2013

Det får bli i morgen




Det er spennende dager. 
For første gang skal mor og vesla være  sammen med Hilde på julemarked, som ekte torgkjerringer.
Vi gleder oss, og ordner noen små ting hver dag.


I kveld skulle jeg egentlig ha malt litt. - Jeg sier ikke hva det skulle brukes til ennå…
Dere får se resultatet hvis det blir noe av.
Uansett ble det ikke noe av. Sofaen var alt for god, og plutselig var det for sent.
Jeg får finne fram malersakene før jeg legger meg. Hvis jeg setter dem klare blir det kanskje gjort i morgen. Her er noen bilder fra en tidligere malerdag i høst.

God natt og sov godt.


1 kommentar:

  1. Fiskevinna var flott, men ikke slik som jeg hadde da jeg var lita. Den kunne svinge rundt og det gikk så raskt å få ut snøret. Tror ikke de lager slike lengre, og i hvertfall ikke i tre. Dessverre, men takk for at du la ut et ekstra bilde. Masse lykke til på salgsdagen :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...