"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

mandag 30. januar 2012

Pen lyd.


Lyd skal ikke bare høres. - Den har en synlig side også.
Far og mor kjøpte seg ny "stue-lyd" i år.
- Ut med de gamle, DIGRE, kolossene av noen høyttalere. 


- og inn kom disse, små lekkerbiskener... (nesten ) like flott lyd som design !


Vi har lenge vært de enste vi kjenner med "dyp" TV. Fjernsyn er ikke akkurat høyt prioritert hos oss. Men nå er vi med i flatskjerm-gjengen til ungenes store tlfredshet. 
Flatskjermen har mange fordeler, - den tar mindre plass og ikke minst den viser bilder som vi aldri har sett dem før. Vi er nesten i ferd med å bli TV-slaver...ha..ha..


Her er omtrent utsikten fra mors favoritt-stol om kveldene. Jeg har kanskje sagt det før, - januar og februar er gode måneder for sofagriser.
Jeg nyter hver kveld...

2 kommentarer:

  1. Stilig!! Viktig med pen lyd:) -Vi har også noen veldig fine, hvite og små høytalere...nesten usynlige, men så har vi et diiigert drog av en forsterker:/
    Og deilig med tv i januar og februar, jeg er enig!

    SvarSlett
  2. Åhhh.... *sukk*, jeg festet meg helt ved den nydelige puta jeg da .. hihi ;)

    Fin mandagskveld til deg :)

    // Beate

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...