"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

tirsdag 13. desember 2011

- Starstruck tirsdag.


Min jakt på julestjernen er heldigvis over ! Plutselig dukket den opp, - i en eske jeg overhodet ikke kunne huske å ha lagt den i i fjor jul. Jeg må smile...hver jul vet jeg at det samme skjer. Jeg overvurderer min evne til å huske ett år tilbake. Det som virker som en innlysende plassering i januar, er helt i det blå ett år seinere...akk ja, sann....


Nå kan vi endelig glede oss over stjerneglans i vinduet. Stjerner er det også på disse søte boksene jeg fant hos Søstrene Greene, - de skal snart fylles med små overraskelser hvis jeg kommer i mål før jul.


Dagens aller sterkeste stjerne-inspirasjon kom fra Sweet Paul. 
Sjekk innom her, og scroll deg nedover til du kommer til 11.desember.
Sånne spiselige stjerner fikk jeg lyst til å lage en dag også...

På min kjøkkenbenk ligger en stjerneformet kakeform.
Den skal nok få svingt seg til helga.
Så får vi kanskje noen stjerner på boks...kakeboks...før jul.
Ved siden av utstikk-forma står et halvferdig pepperkakehus og stivner, sakte, sakte...
Mens jeg venter  skal en stabel julekort skrives.
Jeg fyrer opp i ovnen, og setter i gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...