"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

lørdag 31. desember 2011

På årets siste dag...


...gikk krabbelurene opp gata og spiste formiddagsmat hos oldemor.
Oldemor er min mormor, - hun er så mange minner for meg.
Den gule sukkerskåla for eksempel. På bordet hver dag siden hun giftet seg for  så mange år siden.


Mormor har det aller søteste rådyret i seksjonen sin...



Mormor har ikke juletre lenger. Nå skulle den gamle julepynten kastes.
Som vanlig fikk hun mere plass i sine skap, jeg fikk en ny eske...men en slik gammel lys-eske kan jo bare ikke dumpes eller hva ???


...og mormors gamle julekuler ble reddet fra søpla, og skal få nye heder og verdighet hos krabbelurene neste jul...
Vi ønsket godt nyttår før vi dro.
Jeg takker også alle bloggvenner og lesere for gode stunder, hyggelige kommentarer og inspirasjon i dette året.
Nå skal det pyntes her i huset -  kjoler skal på, hår skal krølles...og så er det nyttårsfest !!!


1 kommentar:

  1. ååå sånn julepynt til treet hadde bestemoren min også, senere mamma og pappa! Tror ikke det er noe igjen.... :( Skal høre med mamma i morgen, for dette er nostalgi! Jeg kan nok aldri ha et supermoderne juletre, for jeg er så glad i julepynten min. Har kjøpt det på plasser jeg har vært, er fra slekt og venner, betyr så mye.

    Jeg ønsker deg og dine et riktig godt nytt år!

    Klem fra Desirée

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...