"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

mandag 10. mai 2010

- Sett det før...?????

OK, - gjør dere klare for en skikkelig bildestrøm: -  Krabbeluremor har vært på loppetorvet!!!
Fire fine eggeglass fra Figgjo! Stor suksess på kjøkkenet...
Dette blomstrete dynetrekket synes jeg liksom jeg har sett før i diverse gjenbruksblogger...
Nå er jammen to stykker mine også! 
Emaljerte bruksting kan jeg ikke gå forbi - En legning jeg bare må leve med...
Hva er egentlig dette??? En hjemmelaget dunk...noen foreslo en bær-sekk...??? Jeg har en plan for den, vi får se om det noen gang blir realisert...
- To litt tøffe lysestaker, hva? 
- og to  tallerker til de dagene vi er i det mer romantiske hjørnet...
- og sist men ikke minst, en settekasse!!! 
Slipp loppene løs, det er vår!!!
Ha en god torsdags kveld! 

4 kommentarer:

  1. herlige loppefunn anette!!

    p.s de putene i innlegget lenger ned er bare rålekre!!

    klem beate

    SvarSlett
  2. Good catch!! Du har visst øye for detaljer du mor :D... det liker vi svært godt :DD

    Får se å komme igang med den te-kanna di en kveld tror jeg :D.... kjenner jeg er skravle-sjuk.

    Ha en strålende kveld
    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Hei Anette, skjønner at du var der før meg!! Eller kanskje det er noe med å ha blikk for godbitene ....... Hilsen fra Marit

    SvarSlett
  4. Heisann, og takk alle sammen!!! Morro med lopper, ja! Jeg vil mere, mere, mere... og en kveld med tekanna kan vi gjerne ta, opptil fler av oss :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...