"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

mandag 4. januar 2010

Besetning til Nyttårskonserten 2010.


Det neste store som skal skje i Krabbelures liv er nyttårskonserten med Bamble musikkorps. Som svoren brass-entusiast tilbringer jeg et uanstendig antall timer på fritiden med å jobbe og jobbe og jobbe for å gjøre korpset i mitt hjerte til det jeg drømmer om at det skal bli, - et stabilt godt brassband med full besetning som det rett og slett er gøy å spille i. Noen ganger spør jeg meg selv hvorfor jeg prioriterer dette så høyt, - og det er vanskelig å svare på. Men har du først opplevd hvor fantastisk det er å sitte midt i et orkester som virkelig fungerer blir du nok hektet for livet...sånn er det bare...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...