"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

fredag 28. september 2012

Glad høst



Det er definitivt høst.
Høsten er vakker.
På vei hjem fra bussen passerer jeg et lite hus hvor det bor en mann.
Han går sakte rundt og samler høstløv i store buketter på denne tiden.
Han synes nok de er vidunderlig vakre...og alle må han samle.
I dag lot jeg meg inspirere av han og samlet noen på vei hjem...


Vibeke solgte meg tavlemaling for et par uker siden. Nå er tavla kommet opp på kjøkkenet til stor glede for store og små. Vesla og storebror har nitide skjema for avkryssing av husoppgaver og beregning av ukelønn...



Mamma derimot dekorerer tavla med ymse påfunn. I dag ble det altså høstløv.


God høst-helg til alle der ute.
Nå er det sofatid på oss...

4 kommentarer:

  1. For ei fin tavle det ble, og høstløv i rødt og gult er såå fint! I morgen vil jeg ta barna med på løvjakt, jeg også :)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Litt frimodig spørsmål... jeg syns bildet ovenfor ("Glad høst") var så fint, og lurer på om jeg kan bruke det på et eventbilde på facebook. Hva tenker du om det?
    Mvh Kristine!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei. Så fint at du spør. Du kan bruke bildet, men hyggelig om du linker tilbake til bloggen på en eller annen måte! Hva slags event er det snakk om?

      Slett
  3. Hei. Var ute å lette på nett etter et fint høstbilde å dele på FB for å ønske mine venner god glad høst. Fant ditt bilde,som jeg synes var så flott,Glad Høst heter det. Ser i kommentaren over at du gir tillatelse til å bruke det på FB,om man linker til bloggen.Håper det fortsatt er greit.Ønsker ikke å gjøre noe feil her,så jeg sletter bildet igjen om jeg har misforstått. mvh Britt

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...