"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

lørdag 1. september 2012

En lapp og en til...



I dag, på lørdag morgen, presenterer jeg sommerens ferieprosjekt.
En gang, for leeenge siden, så jeg et bilde av et lappeteppe... jeg tror det var i en Paumes-bok- som jeg aldri siden har kunnet glemme.
- Kanskje flere som har sett det samme ?


Jeg har ingen av bøkene, så det må ha vært på nett et sted jeg så bildet.
Uansett- etter litt forskning kom jeg fram til at lappene kan ha sett omtrent slik ut - og i sommer har det stadit blitt tid til en liten heklestund og en kaffekopp.


Det blir mange lapper av sånt...litt nå og litt da...nå er det mange nok til å begynne å sy dem sammen tror jeg. Ikke nok til et helt sengeteppe ennå, - men hvem har sagt at det må bli det ?? :) Et lite teppe er også bra...og kan fortsette å vokse litt etter litt...

God lørdag til deg ! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...