"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

torsdag 9. juni 2011

Helgen nærmer seg...

 ...vi skal ingenting, og været ser ut til å kunne bli bra! Huset er ryddet og vasket etter "godt nok" prinsippet, - et stadig oftere tilbakevennende motto her i huset nå om dagen. Helgen skal brukes til morsomme ting, - selv om far varsler at han må på jobb for å kunne ta ferie i ferien...
Jeg tenker for eksempel på ute-skapet mitt, som jeg fikk med meg fra kaste-haugen på loppemarked. Det var et lite glass-skap i furu men uten glass, og dermed kassabelt. Men en ekte skrotnisse ser straks muligheter for nytt liv i andre folks søppel...:) Kanskje skal det få sitt siste strøk maling, og komme opp på veggen det var tiltenkt...? En arbeidsdag til nå, så er det helg...langhelg...og hundre tusen ting å bruke den til   :D

3 kommentarer:

  1. Ønsker deg en kreativ og avslappende langhelg.
    Jeg tyvstarter faktisk for jeg har fri i morgen også....

    Klem Lykkeliten

    SvarSlett
  2. Hønsenetting kan brukes til så mangt! Ser ut som du klarer å forvandle det kaserte skapet til et skikkelig flott ett!
    Ha en super pinsehelg :)

    SvarSlett
  3. Kult bilde av det som ser ut til å bli et veldig fint skap!
    Flink og kreativ du er...
    Kult med kritt tegningene...
    GOD LANGHELG :)
    Klem May Helen

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...