"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

onsdag 22. juni 2011

Gule gleder

Før likte jeg ikke gult.
Det har forandret seg...



Gult er energi. Gult er glede.
- Gule negler er bare gørrkult !!!




Utenfor et gjerde fant jeg tusenfryd. Farmor hadde tusenfryd i plenen. De var bitte små. Disse jeg fant i dag gikk det an å plukke. - Så fint navn, ikke bare fryd...men tusen-fryd!


- Det er hardt å sitte stille til gule negler har tørket. Så lange minutter...:)
Kan voksne mammaer komme med gule negler på jobb tru...??


Jeg er sikker på at det ville fått meg til å smile noen ekstra ganger hvis jeg gjorde det.
Kanskje verdt et forsøk? For å feire midtsommer...?

2 kommentarer:

  1. Det fine er at du kan like det du vil, og være hvem du vil. Gule negler gir smil, hos deg selv og andre. Jeg sier JA!

    SvarSlett
  2. Det er absolutt verdt et forsøk med gule negler på jobb! Jeg forsøkte sorte en gang, da ble sjefen redd og trodde jeg hadde slått meg med hammeren. Hehe, kanskje ikke det smarteste i verkstedindustrien ;) God midtsommer!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...