"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

fredag 11. mars 2011

Når nettene blir lange...


Det er lange dager for tiden.
Ja, dagen strekker ikke til, så nettene må også taes i bruk for å komme i mål med alle prosjekter både på jobb og privat. Natta er en flott tid å arbeide effektivt på, selv om det som regel kommer en "smell" dagen etterpå. Nå for det være som det vil med alle oppdragsgivere og tidsfrister, - ryggen verker og øynene svir og senga roooooper på meg.

Sov godt alle venner. Snart er det helg...

3 kommentarer:

  1. Oj oj min venn... nå må du passe på deg selv. Men det er vel umulig å be en kunstner om å slutte å være kreativ, så hvis alle dine gode ideer er et resultat av lange netter..... så skal jeg heller sørge for å holde deg meg selskap hvis det trengs :)

    gleder meg til alle prosjektene som kommer <3

    Klem på deg :)

    Siri

    SvarSlett
  2. Pass på så du ikke sliter deg helt ut! Så forresten info om folkehelsedagen i Det skjer i Bamble, veldig fint design =)

    SvarSlett
  3. Takk for at du hadde lyst til å følge bloggen min :-) Setter stor pris på det, og nå fikk jo jeg sjansen til å se bloggen din også. Den er virkelig nydelig, det må jeg si. Følger deg gjerne videre ;-9

    Klem, Turid

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...