"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

tirsdag 29. mars 2011

Glad tirsdag...

Denne lille skjønne bingo-gevinsten fra Sfo får være humørindikatoren i dag. Den har fire random ansiktsuttrykk som alle er like skjønne, - men i dag passer det med et smil. Jeg har nemlig fått en award fra Turid uten tresko. Hun har en kjempeskjønn blogg, og har gledet meg så mange ganger med koselige kommentarer.  Nå skriver hun at hun liker bildene jeg tar, - og det varmer virkelig. Tusen takk Turid, - you made my day!

Nå er det sånn at denne awarden nok ikke kommer videre. I likhet med  flere andre bloggere jeg kjenner har jeg valgt å ikke kaste meg med på disse award-kjedene. Dermed burde jeg selvsagt ikke glede meg over å få en heller, - men denne kunne jeg ikke la være rett og slett fordi "Turid" er så skjønn! Jeg skriver heller litt om buss, - som dukket opp da vi ryddet litt i gamle leker her om dagen. Søt hva?
I morgen skal skolen ha stor innsamlingskveld for SOS barnebyer, og alle ungene skal gi bort gamle, hele leker til lekesalg. Det var på leit etter leker å gi bort at vi kom over de gamle "biler-bilene" igjen, - og de vakte søte minner hos både mor og storebror. 

Når han blir voksen...og bestefar...kanskje er disse bilene samleobjekter da?

Skjønne er de i allefall, - like skjønne som eieren både var og er.
Nå ligger bilene trygt tilbake i esken, og bilenes eier, en lang slamp av en 10 åring, sitter med dusjevåt lugg og koser seg under pleddet i sofaen etter dobbel dose trening i kveld.
Han ønsker seg en kopp kakao, og det fortjener han synes jeg...!

Ha en god kveld, også i kveld! 

2 kommentarer:

  1. Digger filmen Biler, og de modellene der var jo bare herlige ;)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med award, velfortjent for du tar virkelig flotte bilder:). Ha en fin kveld videre!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...