"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

lørdag 3. mars 2012

To funn !


Hjemme hos mamma er det møbler fra nesten alle stilepoker. 
På et rom står det en slik stol. Den har alltid vært der uten at jeg har lagt merke til den. 
For noen uker siden sprang den meg i øynene på en helt ny måte, og jeg måtte si til mamma at den stolen...den du varsle meg om før du kaster :) 

Så har jeg nå gått og lurt litt på hvor og hvordan jeg kan kombinere en slik stol inn i et sveitserhus...det ligger liksom og modner litt i bakhodet, helt til La maison d'Anna la ut dette bildet over. Der er jo stolen !!!!!  Og i en superflott kobinasjon med gamle møbler!!!! 



Jeg har spurt Anna pent om å få låne disse to bildene, for å vise dere både den flotte stolen, disse flotte interiørene, og ikke minst Annas flotte blogg.
Klikk her og besøk La maison d'Anna! Inspirasjon side opp og side ned. 
Jeg leser alt hun gjør !

God helg til deg !

5 kommentarer:

  1. Så freshe bilder på bloggen din! Skjønner godt at du falt for en slik stol. :) Likte så godt gryteklutene i innlegget under.

    SvarSlett
  2. Jättekul att du gillade bilderna och min blogg, tusen tack för länken! Och stolen som din mamma här är kanonfin, skulle gärna ha såna stolar hemma hos mig... :)

    SvarSlett
  3. Kjempefine stoler:-) fin blogg du linker til også!

    SvarSlett
  4. Fin stol! Jeg liker det første bildet veldig godt, det er så gøy når man kan kombinere ulike stilepoker og få det til å harmonere så godt! ser på et innlegg lenger nede at du har vært i Lysekil i sommer. Det var jeg også, koselig liten by!

    SvarSlett
  5. Hej, såg att du hade hittat bilderna från vårt hem i Norrköping, vad roligt att du gillade stolarna och vår lägenhet! Kan avslöja att stolarna är danska av märket Farstrup, och du hittar dom säkert på nätet för ca 3000:-/st.

    Hälsa gärna på hemma hos oss på min blogg!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...