"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

torsdag 19. august 2010

Bambi på boka?

- Mamma! Vi må sette bind på de nye bøkene mine! Kan jeg få Bambi på boka??
- Hmmmmmm......? Nei, vi har ikke bokbind med Bambi, jeg har kjøpet et orange til deg, jeg...
- Jo, vi har det altså! Jeg har sett det jeg... skal jeg vise deg hvor det står kanskje....?
...du vet, mamma... det med de to og to Bambiene som er bestevenner....
- Da, endelig, skjønte treige mamma hva vesla mente, og så ble det nye bøker med både orange bokbind og Bambier på til de nye 2.klasse bøkene...

Ha en god torsdagekveld! 

4 kommentarer:

  1. Så fine bøkene ble! Artig når de skiller seg litt ut fra alle de andre bøkene i klassen også =)

    SvarSlett
  2. Så herlige! :) Likar så godt dei fargekombinasjonane!

    Må innrømme at eg gler meg til å legge bokbind på veslejenta sine skulebøker, men må heldigvis vente eit år til.. ;)

    Håpar de får ein fin kveld!

    SvarSlett
  3. Dei vart fine! Det er visst bokbinderi det går i for tida ;)

    SvarSlett
  4. Skjønne lille tantebarnet mitt som begynner å bli stor.Har et like godt øye for detaljer som mamman sin . Klart hun må ha Bambi på skolebøkene:)Bøkene ble kjempefine.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...