"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

tirsdag 3. mai 2011

Festbord i Mai!

Norske interiørblogger (NIB) har denne måneden utfordret alle medlemmer på vise bilder
av sine fineste festbord. Det er alltid gøy å være med i konkurransene hos NiB, så jeg hiver meg på tross tidsklemma! Det får bli repriser av tidligere tiders festbord, - og jeg velger biler fra veslas 7 års dag på denne tiden i fjor. - Bursdag er da visserlig fest...?







- Pussig sammentreff dette, at jeg skulle komme over denne utfordringen akkurat nå. Jeg skulle bare surfe bittelitt etter en lang bake-økt. I morgen blir nemlig jenta vår 8 år, - og 
da må det ordnes og stelles litt.

Til søndag må det nok dekkes et nytt festbord, - da til 8-års fest! 


5 kommentarer:

  1. Ah, nå fikk jeg lyst på gele og sjokoladekake og non-stop :-)

    Veldig fint bursdagsbord!!

    Lykke til!

    SvarSlett
  2. Kjempefint bursdagsbord! Nydelig bilde nummer 2, med fokus på flaska. Lykke til i utfordringen!

    SvarSlett
  3. Nå ble jeg sjessen på muffins!

    SvarSlett
  4. Herlig festbord, lykke til i konkurransen! Flotte blåveis-strømper under her også:).

    SvarSlett
  5. Nydelig dekket bord - og så søte muffins!
    Ønsker deg masse lykke til i utfordringen :)
    Og god helg!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...