"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

tirsdag 15. mai 2012

Liv i loppene



Ops, - så gikk det visst både vinter og vår siden sist jeg var innom her.
Plutselig ble dagene fyllt så opp at bloggen ble utsatt, - en dag, og en dag til... og så gikk det to uker og vel så det. 

Til de som har trodd at det har vært fare på ferde kan jeg bare berolige alle sammen.
Her er alle friske og raske og i full fart. 
Til dere jeg møter her og der som gir meg litt kjeft fordi det er for lenge siden det er skrevet noe, - jeg lover bot og bedring *og smiler stort for det er hyggelig at innleggene er savnet *


To små skåler i emalje er funnet på loppemarked siden sist. 
- Har du sett finere lopper noen gang?
De er fine med alt mulig oppi...og blir sikkert en gjenganger her en stund framover.

Nå får vi satse på at det blir litt sving på bloggingen igjen framover.
Men først skal det lapses litt i sofaen før kvelden kommer.

God kveld til alle !

1 kommentar:

  1. Skjønne boller du viser frem, kan tenke meg at de blir favoritten fremover :). Ha en fin kveld!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...