"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C.Westly

mandag 3. januar 2011

Året som gikk...de 6 første.

- Ja, ja.. så var året omme...
Mitt livs første blogger-år! 
Her er noen minner fra de seks første månedene i året som gikk...
Januar: 
- min første, nølende foto-ekspedisjoner fant sted....
hvordan var nå dette med lukkertid og blenderåpning ogjen...???? 

Februar: 
Med god hjelp av morfar fikk vi på plass den nye, gammeldagse dør-matta i Krabbelurehuset, kjøpt på MOLO på Bærums verk. Den ble KJEMPEFIN!!! 


- og en hel del innepuslerier fikk vi tid til i vinterkulda...



Mars: 
Mammaen min ble også inspirert av bloggingen, - og alle bloggerne som hadde dilla på retro-stoffer. Frem fra dypet kom det mest FANTASTISKE blåbær-stoff verden har sett, og havnet hos meg!! Jeg fikk aldri sydd noe av det, men nyter fortsatt synet... kanskje for jeg gjort det i 2011?


 Merkelappen hang fortsatt på stoffet, kjøpt inn på 70 tallet en gang...


April:
- Denne måneden ble det stor produksjon av påskeegg. Masse godis fikk vi plass til i disse, nye kreasjonene...:D 


- små, blomstrete påskeegg...


- og verdens beste storebror ble 9 år! 



Mai: 
7-års jentebursdag...med solgule brusflasker!


- Tidenes morsomste foto-shoot som ble reklame-plakater for skolekorpset. Vi doblet medlemstallet den våren...ha..ha..


- og fotoglede og blomsterglede om hverandre..nøkleblom og forglemegei...


Juni:
St-hans magi...

...og svanefamilien ved bryggekanten...


- da mor og vesla malte kjøkkengulvet lyseblått uten at noen visste det...!!


- Vi samlet og kandiserte fioler til den fineste kakepynt...


- og holdt hagefest med noen av vennindene! Blogg-innlegget ble på mange måter Krabbelurebloggens første gjennombrudd. 
Etter det ble det mange lesere hos oss...!



Ferien er over, og det er travle dager igjen.
Del to kommer om litt. 
Nå er det ost og kjeks og en god sofakrok som venter...


4 kommentarer:

  1. HÆRLIGE BILDER!!! skal si det at du fixet blender åpning og alt det der tekniske fortere enn svint :D
    Bloggen din er så full av gode farger og deilige bilder at jeg blir GLAD!!
    Tusen takk for det vennen. Det er jo det som er selve essensen med det her.

    Stå på!! Dette er gøy.

    Klem S

    SvarSlett
  2. Wow! What a year you have had! So fun :-) Love all the creativity on your blog!

    http://jennymayandswede.blogspot.com/

    SvarSlett
  3. Fine bilder og som jeg lengter etter sommer når jeg ser noen av bildene. Gleder meg til å følge deg også i 2011!

    SvarSlett
  4. Fantastiske bilder!!

    Gleder meg til å følge deg i 2011! :)

    Klem Silje

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...